Wednesday, January 19, 2011

::Sok Sek Sok Sek::

Hoho!!
Lama sungguh tak update blog..
(sambil menepis sawang-sawang yang banyak di blog ini)
Go to fullsize image
pics dipinjam dari sumber luar.. 

 
Nothing much happened
 (Actually there were lot of things happened)

My husband belikan i sebuah oven untukku memulakan strategi pandai memasak..hehe
Adala lebih kurang camnih..





Thank u,sayang..:)
Setakat nih dah banyak resipi aku buat..butter bread pudding,baked potato..and yang paling best roti lapis berdaging..setakat nih..tulah my husband's favourite (walaupun still kena buat penambahbaikan..)
Semua gambar tak sempat nak snap disebabkan oleh tak sempat and dah abes.. tee hee
Go to fullsize image

 (senyum sampai telinga)
Tapi ade jugak yang tak jadik..haha!yang tu malas nak cerita..biarlah rahsia gitu..

Ape lagi ek?

Ncik Rayyan hadiff pon dah pandai wat macam-macam sekarang..
Pandai makan, pandai berdiri, pandai berlakon, sangat auta..wah, ikot perangai sapa la nih..
nanti kalo sempat aku upload pics,k

Hmm..

dari segi karier plak..
Sekarang nih takde la masuk zon busy ngan projek sangat
Tapi tahun ni,aku tersangatlah menjadik orang yang sangat penting kepada department aku
memandangkan aku dinobatkan sebagai..

tengg tereeeeeng!!!

"PLANNER of QS DEPARTMENT"

Claaapppp!!Clappp!!Claapp!!

(Actually istilah lainnya adalah sebagai PA bos ku..wah,sangat hepi (^__^!) )
I feel honoured..adakah??????

Tentang perancangan pulak,

End of this month we're moving again..yeeehaa!!
Caiyok Kak Maria..silalah merancang dan mengemukakan CPM anda pada saye ye..
Sebenarnye berpindah ni sangatlah penat (walaupun maria yang buat semua)
aku penat nengok jer..haha..

Then,this coming Hari wilayah, aku akan melawat suamiku di Singapore iteww
Waaah,sangat excited!

And Minah menyibuk (Si Irah) akan folo jugak..

So,now i'm busy planning my trip..
busy learning cooking
busy planning for my department
busy moving out and in
wahh..busyy
busyy
busy!!


Go to fullsize image

Till then,

Tata..


3 comments:

  1. alaaa bestnye akak dpt g jenjalan singapore lg..i think i da kind of desperate of a vacation..since dr pas pantang aritu! keinginan membara!!hehehe..xdpt time sesuai lg nk pegi ni, hubby ckp faris kecik lg n schedule keje hubby clash lak, da bz..hmm..gonna go somewhere sooner i wish!! :) akak moving umah baru eh?tahniah! ktne? jeles la akak da pndai masak..nk jgk nk jgk..lg2 gne oven tu..oven adiah kawin fiza lum gne lg nih, rs tercabar jgk nk terer masak wink wink wink :))

    ReplyDelete
  2. Uit wani, acol keje kt spore ker? I tot keje kt kl bumi armada.. Sungguh x update sungguh aku nih

    ReplyDelete