Wednesday, April 20, 2011

Hati Gumbira!

Oh,yeah!
Mood sangat baik..
Kerana apa?
Sebab saya mahu bercuti dengan encik Kumbang and jiwaraga saya..
Tahukah anda di kala kita tertekan dan suami ajak bercuti (malah sponsor skali) itu adalah satu kenikmatan yang tak terhingga..
Tidak kira mana destinasinya,,
yang penting jauh dari tempat biasa
yang paaling penting bersama orang yang tercinta
Saya sedang megira waktu..
Cepatlah masa berlalu.
Saya tak sabar menunggu!

notakaki : Every moment spent with you is the moment i treasure..yeyy..yeyyy!

6 comments:

  1. yeah !!!
    *gembira jugak* menghitung hari jugak*

    ReplyDelete
  2. yey!! sy sgt gumbire n sokong kenyataan tu sis!! me here also mengira waktu!! even bkn waktu terdekat ni hehehhe..ur hubby bg adiah aniversary kot sis??? anniversary kawin kite kan same hehehhe

    ReplyDelete
  3. :D memang best dapat g holiday wif love ones!! sekejap pon ok kan?

    ReplyDelete
  4. @dayah : awak nye next week
    mama glam : eleeeh,jeles kunun..hehe
    fiza : iye saye..celebrate anniversary awal sket sebab 1st may nanti banyak program
    ili : tulah die..tambah2 saya dok jauh ngan hubby..so,kene appreciate our quality time

    ReplyDelete