Wednesday, December 8, 2010

::Family Dinner::

At last..everyone's here except for Amey n family..how i wish all of u r here..


Mr Hubby n Big Bro (I wish my second brother,Azmil was here)


Faliq is alone sbb ncik Hadiff kena tinggal


semua tengah lapar


yang ini paling lapar (we miss u, kak ika)

Tok Wan n Faliq

The eldest and the youngest in the family


Terbaeeekkk!!

Udang sweet sour yang dah tinggal beberapa ekor

Sayur selalunya paling lambat abes ;p

siput sedut ini sangat sedap okayyy

ikan kerapu yang belom pape dah kene rodok ngan Aiman

Yam Cake is always our favourite actually it's mak's choice

Udang lagik..masak sambal

me n sista

sluurrpp


I luv u all!!


and both of u



Thank you,papa sebab belanja..Actually, It was my idea and it supposed to be my treat.. Siap canang kat sume I nak belanja sebab dapat bonus..
But as usual Papa mesti akan bayar sebab die slalu cakap i ni golongan kurang mampu (guulllppppp...papa,u r so sincere n i luv u so much)


1 comment: